Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz wybrać dogodne dla siebie metody płatności. Nasz sklep oferuje szybkie przelewy PayByLink, przelew BLIK. Możesz skorzystać również z płatności kartami płatniczymi Apple Pay, Google Pay, MasterCard, Visa oraz płatności ratalnych PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni i iRaty.


Jak długo potrwa dostawa zamówionych butów?
Czas dostawy zależy od wyboru firmy kurierskiej i wynosi od 24 do 48 godzin.


Czy istnieje możliwość śledzenia przesyłki?
Oczywiście, istnieje możliwość śledzenia przesyłki. Po spakowaniu zamówienia na maila podanego w zamówieniu wysyłany jest numer przesyłki i link do jej śledzenia.


Czy mogę zwrócić zakupione buty?
Jak najbardziej istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Można zrobić to bez podania przyczyny.


Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zależny jest od wyboru przewoźnika. Wszystkie opłacone zamówienia powyżej 200 zł wysyłane są bez dodatkowych kosztów. Dokładny cennik znajduje się w zakładce wysyłka.


Ile wynosi gwarancja na zakupione obuwie?
Wszystkie buty objęte są dwuletnią gwarancją producenta.


Jak otrzymać fakturę VAT na zamówione buty?
Po wyborze sposobu dostawy i płatności w zakładce weryfikacja danych można wybrać opcję: chcę otrzymać fakturę.


Czy oferujecie rabaty lub promocje na buty?
W zakładce Promocje pojawiają się na bieżąco towary w promocyjnych i atrakcyjnych cenach.


Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Wszystkie zamówienia za pobraniem oraz opłacone do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia.


Czy oferujecie buty w specjalnych rozmiarach, takich jak rozmiary dla osób o dużych stopach?
W naszym asortymencie znajduje się szerokim wybór butów damskiego i męskiego w niestandardowych rozmiarach. Oferujemy buty męskie w bardzo dużych rozmiarach i niestandardowych tęgościach.


Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, istnieje taka możliwość. W celu odbioru osobistego należy złożyć zamówienie na naszej stronie, wybierając w opcji dostawy odbiór osobisty. Na miejscu zamówienie można opłacić gotówką. Zamówienia można odbierać od wtorku do piątku pomiędzy godziną 8:00 a 13:30.


Czy wysyłacie buty za granicę?
Tak, wysyłamy buty za granicę. Przesyłki zagraniczne wysyłane są poprzez Pocztę Polską. Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce wysyłka.


W jakim czasie i w jaki sposób zostanie zrealizowany zwrot środków za odesłane towary?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie. W przypadku, gdy opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub dokonałeś płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu.


Gdzie zgłosić reklamację?
Reklamację najlepiej zgłosić mailowo pod adresem sklep@butynalata.pl


Czy zdjęcia produktowe wykonujecie sami?
Zdjęcia produktowe są wykonane przez nas. Staramy się odzwierciedlić jak najdokładniej rzeczywisty wygląd i kolor butów.


Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Na zwrot zakupionego towaru masz 30 dni od daty odebrania przesyłki.


Chcę zamówić buty z odroczonym terminem płatności, jak to zrobić?
Podczas wyboru sposobu dostawy i płatności, jako sposób płatności wybierz PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni. Po potwierdzeniu zamówienia wypełnij formularz, w którym musisz podać swoje dane. Będą to PESEL, adres zamieszkania, e-mail i telefon. Na swój telefon otrzymasz kod, który zatwierdzi transakcję.


Co zrobić, gdy dostałem inny towar, niż zamówiłem?
Podczas kompletowania zamówienia może się zdarzyć, że nastąpi pomyłka. Jeśli z jakiegoś powodu otrzymałeś inny towar, niż zamówiony to zapraszamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego. Z pewnością wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie.


Czy sklep oferuje zwroty przez paczkomaty?
Tak, udostępniamy naszym Klientom zwrot do paczkomatu. Wystarczy zalogować się na swoje konto, zgłosić zwrot całości, bądź części zamówienia i wybrać zwroty oferowane przez sklep. Koszt takiego zwrotu to 9,00 zł i o taką kwotę pomniejszany jest zwrot środków.


Zamówione buty nie pasują. Jak dokonać wymiany?
Najszybszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.

Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 607 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-18
Zamówienia zawsze realizowane sprawnie i bezproblemowo. Obuwie najlepszej jakości w konkurencyjnych cenach. Polecam serdecznie!
2024-11-17
Ekspresowo i wygodnie
pixelpixel